torsdag den 31. januar 2008

Varsling af varme hjerter fra syd

Det er nu blevet afsløret, at vi får besøg i påsken og i midt juli. Det er vi lykkelige for. Vi har været her oppe i fire mdr. og er super glade for at være her på alle måder, men det er fantastisk rart at få besøg af vores kære.

Lisbeth og Søren kommer på besøg i påsken til skiløb og hygge og Thor kommer i juli til vandring i Kangerlussuaq og Nuuk. Det er feeedest!

Vi har fået enorme mængder sne og skiløbet er ved at udvikle sig til meget høj klasse. Således har vi de sidste to weekender kørt i pudder til langt op over støvlekanten. Smukt! Alle klipper er imidlertid endnu ikke dækket af et tilstrækkeligt lag sne, hvilket har smadret mine Bandit XX's endnu mere end de var i forvejen. Så skiene, der er købt i Vancouver i efteråret 2002, skal snart pensioneres. Men der er ikke en bagside uden en forside. Det betyder jo bare at jeg skal ud at købe nye ski!!! Mwuhahahahaaaaaaaaa...!

Det fede ved at få løn er, at man kan købe ting!


Vesterhavshytten flankeret af Niva'en en aften i slutningen af januar.

Og for at I ikke skal tro at alting er smukt heroppe, får I lige et billede fra min fødselsdag, hvor jeg og vores islandske ven, Jónas, hørte hævy i en 7000 hestes brandert indtil kl. 03 om natten, mens Freia og hendes venner sad inde i stuen og lyttede til avantgarde jazz og diskuterede den sene Wittgenstein. Der skal være balance i tingene.


Det er Jónas til venstre.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det hjælper meget på sammenhængen, at du lige kommenterer hvem der er hvem. Jeg var ikke helt klar over om det var mig til venstre eller højre.
Tak for nogle fede headere og skaller.